Mizsei György győzelemmel tért haza Finnországból
2017. május 22. írta: Pradarics Tomi

Mizsei György győzelemmel tért haza Finnországból

A kisváltósúlyú Mizsei György csütörtök délután repült Finnországba, hogy tavaly decemberi döntetlenjét követően ismét összecsapjon a helyi Jarkko Putkonennel. A versenyzők pénteken sikeresen abszolválták a mérlegelési procedúrát, szombaton pedig nyolc menetben csaptak össze Forssa városában.

putkonennettimuokattu.jpg

(Photo: www.sss.fi)

 

"Az első menetet még szorosabbnak éreztem, hasonló mennyiséget találhattunk, így azt elvihette a srác. A másodiktól azonban többet kezdtem mozogni, folyamatosan foglalkoztattam a balegyeneseimmel, kivettem magam a támadásai elől, így végül tisztán lehoztam a meccset," - nyilatkozta Gyuszkó a összecsapást követően a RingCsodának.

Az első, döntetlenre végződő találkozó után Mizsei ezúttal tudatosabban építette fel a taktikáját, és ügyelt arra, hogy kevesebb felületet hagyjon a pontozók számára az ellentétes irányba történő orientálódáshoz.

"Az ötödik-hatodik menettől kezdve figyeltem arra, hogy az utolsó perceket meghúzzam, hármakat-négyeket indítottam, rápörgettem, hogy még tisztábban érezhetővé váljon a fölényem. Az első meccsem előtt későn szóltak, és talán ha két-három hetes edzés volt bennem. Ezúttal egy jó másfél hónapot tudtam készülni, a súlyomra végig figyeltem, úgyhogy koncentráltnak, könnyednek éreztem magam. Az erőm is tökéletesen visszatért a mérlegelést követően."

A mérkőzés során adódott egy kisebb nehézség, ám ez a magyar bunyós dolgát szerencsére csak kezdetben nehezítette meg.

"A második menetben történt, hogy eldobtam egy balegyenest lazán, és pont Putkonen homlokát találtam el vele. Azonnal belehasított a fájdalom a kézfejembe. Szerencsére az adrenalin hatására a meccs további részében tudtam használni a balosomat, de amióta vége a meccsnek, felerősödött a fájdalom," - fogalmazott a kisváltósúlyú öklöző.

Gyuszkó végül egyhangú pontozással húzta be a győzelmet, és az azóta már Budapestre hazaérkező bunyós úgy nyilatkozott, hogy ismét jó élményekkel gazdagodott az északi országban történő vendégeskedés során.

"A finnek nagyon jól bántak velünk, mindenben segítőkészek voltak, és korrekt módon viselkedtek a mérkőzéssel kapcsolatos dolgokban is. Más oszágokban még egy ekkora fölényt is elpontoztak volna döntetlenre, de ők sem az első összecsapásba, se a mostaniban nem nyúltak bele drasztikus módon. Jarkko a meccs után rám írt, gratulált a győzelmemhez, és azt mondta, hogy ismét nagyon nehéz volt ellenem küzdenie, továbbá úgy érzi, hogy az én stílusom a mumusa."

Mizseire most kényszerpihenő vár, de amint rendbe jön a kézsérülése, újra edzésbe lendül.

"Motiválttá tett a győzelem, alig várom, hogy újra a teremben legyek, várom a munkát. Már beszéltem Petrányi Zolival, most néhány felhozómeccs jöhet, hogy aktív maradjak, és amennyiben adódik egy újabb külföldi meccs, mérlegeljük a lehetőségeket, és belevágunk," - fogalmazott Gyuszkó, aki a vasárnapi hazarepülés után igencsak fáradt volt az este tíz órai telefonbeszélgetésünkkor.

"Most értem haza egy órája, épphogy végigcsókolgattam a gyereket, meg az asszonyt. Ma már pihenés jön. Egy barátom átjött hozzánk, megbontottunk egy sört, hogy koccintsunk a sikerre, de most már csak pihenés van."

Tavaly novemberi beszélgetésünkkor épp arról beszélt Gyuszkó, hogy szeretne visszalépni egy kicsit, pihenni, átgondolni a dolgokat, és tudatosabban folytatni a karrierjét. Az idei éve eddig pontosan ennek megfelelően alakul, amelyre a szombati győzelem a bizonyíték.

Mizsei György sokkal jobb bokszoló, mint amilyennek a mérlege láttatja őt. Szurkolok, hogy az elmúlt hónapok koncentrált munkája folytatódjon. Felkészülten és okosan haladva előre szép eredmények várnak a még mindig csak huszonhárom éves versenyzőre. A képességei adottak hozzá. Legyenek adottak a körülmények is.

Hajrá, Gyuszkó!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ringcsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr10012531879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása