Bernard Hopkins interpretációja karrierje öt legnagyobb győzelméről
2016. december 17. írta: Pradarics Tomi

Bernard Hopkins interpretációja karrierje öt legnagyobb győzelméről

A The Ring az elmúlt egy hónapban kiemelten foglalkozott a ma este visszavonuló összecsapását vívó Bernard Hopkins karrierjével. Ezek után a tegnapi napon maga a legendás bunyós foglalta össze az öt legnagyobb győzelmét/legfontosabb teljesítményét személyes nézőpontból. Lássuk, hogy melyek voltak a közel ötvenkét éves ökölvívó hatvanhat eddigi mérkőzéséből a legfontosabbak saját maga számára:

 

5. 1994.12.17. Segundo Mercado I., Döntetlen: Az összecsapás kereken huszonkettő esztendővel a mai, visszavonuló mérkőzését megelőzően került megrendezésre, még hozzá Ecuadorban. "Ez volt az a mérkőzés, amely elárulta nekem, hogy képes vagyok világbajnoki szinten versenyezni. Éppen ezért ez a találkozóm lett az alapja mindennek. Ez törte meg a jeget számomra." Hopkins kiemelte, hogy a két padlózás és az egyenlőtlen bánásmód ellenére sikerült eljönnie egy döntetlennel, amelyet nagy teljesítménynek tart.

Bernard Hopkins vs Segundo Mercado I (Source: www.youtube.com)

 

4. 2008.10.18. Kelly Pavlik, Pontozásos győzelem: "Sok bunyós pályafutása zárult le azután, hogy velem meccseltek, és úgy gondolom, hogy ahogy legyőztem Pavlikot, az megváltoztatta az ő karrierjét is." Bernard úgy érezte, hogy komoly bizonyítani valója van a veretlen youngstowni versenyzővel szemben, miután a saját szoros, vitatható Jermain Taylor elleni vereségeit követően épp Kelly volt, aki kétszer is tisztán legyőzte Taylort. "A Pavlik elleni meccsel fizettem vissza a tartozásomat az egész Jermain Taylor dologért."

Bernard Hopkins vs Kelly Pavlik (Source: www.youtube.com)

 

3. 2006.06.10. Antonio Tarver, Pontozásos győzelem: "Nem volt semmi esélyem, emlékezzünk vissza, teljesen végem volt akkor," - elevenítette fel a korábbi vitathatatlan középsúlyú világbajnok. "Épp a Taylor elleni két egymást követő vereségből jöttem, miközben ő, ha jól rémlik, már kétszer is legyőzte Roy Jones Jr-t, és visszavágott Glen Johnsonnak is. Nem tartottak semmire Tarverrel szemben... A srácnak jó nagy szája van. De én befogtam azt."

Antonio Tarver vs Bernard Hopkins (Source: www.youtube.com)

 

2. 2001.09.29. Felix Trinidad, Kiütéses győzelem a tizenkettedik menetben: "Ritka, hogy eltervezed, hogy miként csinálsz valamit, aztán annál még jobban valósítod meg azt. Itt pedig pontosan ez történt." Hopkins a Don King által megálmodott középsúlyú négyes torna döntőjében találkozott a Puerto Ricóiak büszkeségével, aki 40-0-ás mérleggel lépett szorítóba, amelyből ráadásul harminchárom győzelmet kiütéssel húzott be. "Trinidad mindenkit kiütött addig a meccsig. Az emberek azt hitték, hogy ez a fickó elpusztíthatatlan. Aztán lépésről lépésre lebontottam őt. Senki sem gondolta, hogy képes vagyok rá." Bernard számára nem csak a címek és a büszkesége forogtak kockán. "Az átfogó tiszteletért harcoltam, amelyet sohasem kaptam meg addig a pályafutásom során, pedig én úgy éreztem, hogy kijárt nekem. Számomra az az összecsapás a mindent jelentette. És a győzelem újabb nagy mérkőzéseket készített elő. Oscar De La Hoya azért akart ellenem bunyózni, mert megvertem Titót."

Felix Trinidad vs Bernard Hopkins (Source: www.youtube.com)

 

1. 2004.09.18. Oscar De La Hoya, Kiütéses győzelem a kilencedik menetben: "Ez a győzelem tett szupersztárrá... és az egyik legmagasabban rangsorolt bunyóssá a világon, súlycsoportoktól függetlenül. A csúcsra tolt engem, ahová mindig is tartozni igyekeztem." Hopkins kitért arra, hogy a sok pontozásos győzelme után az emberek már nem hittek abban, hogy van elég tűzerő az ökleiben ahhoz, hogy megállítsa De La Hoyát, ám ő rácáfolt a kétkedőkre. "Az Oscarral szembeni győzelem rákényszerítette az embereket, hogy tiszteljenek, és a világ egyik legjobbjának tartsanak. A szurkolóknak végre meg kellett adniuk, ami jár nekem."

Bernard Hopkins vs Oscar De La Hoya (Source: www.youtube.com)

 

Bernard Hopkins helyi idő szerint szombat este a kaliforniai Inglewood városának legendás csarnokában, a Forumban lép utoljára szorítóba. A mérkőzést az HBO csatorna sugározza az USÁ-ban. Ellenfele a nagyütő Joe Smith Jr lesz.

Hajrá, Bernard!

A bejegyzés trackback címe:

https://ringcsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr6712054275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása