Liam Williams vs [Ahmet Patterson] Görbics Gábor
2016. november 23. írta: Pradarics Tomi

Liam Williams vs [Ahmet Patterson] Görbics Gábor

Tegnap, miközben épp egy japán harmatsúlyú meccset néztem, levelet kaptam a The Ring walesi szakírójától, Anson Wainwrighttól. Az üzenet ezzel a két sorral fejeződött be: "A honfitársad, Görbics Gábor kései beugróként Cardiffban fog bokszolni Liam Williams ellen szombaton. Eszembe jutottál, amikor hallottam a meccs bejelentéséről."

williams-gorbics.png

(Photo: boxingscene.com/ringcsoda.blog.hu)

 

Nagyon kedves gesztus volt Ansontól, hogy eszébe jutottam. Biztos így lett volna fordítva is. Ha én hallok róla, hogy Görbics Gábor Cardiffba utazik kései beugróként Liam Williams ellen mérkőzni. Csakhogy én nem hallottam ilyesmiről. Csak valamennyivel a levél után, amikor a hírt lehozta a www.boxingscene.com szakoldal.

Az eredeti ellenfelet, Ahmet Pattersont három ismeretlen megtámadta, miközben futóedzését abszolválta a mérkőzésre készülvén. A bunyóst egy darab téglával ütötték arcon, de miután védekezni kezdett, mindhárom támadó jobbnak látta elmenekülni.

A beugró Görbics egy agresszív stílusú, magas munkatempójú és jó kondíciójú bunyós, akinek a szíve is a helyén van. A magyar ökölvívó múlt szombaton mérkőzött utoljára, amikor az Egyesül Államokban a korábbi remek amatőr Radzhab Butaevtől pontozással kikapott.

A feltörekvő walesi versenyző brutális egyenesekkel dolgozik, továbbá közelharcban is veszélyes jobbfelütéseivel és horgaival.

Sok sikert, Gábor! Mutasd meg, hogy mi az a Magyar Virtus!

A magam részéről pedig nem bánnám, ha egyszer én lephetném meg egy külföldi ismerősömet azzal, hogy rá gondoltam, amikor egy honfitársa ellen készül mérkőzni egy magyar ökölvívó. Legfőképp azért nem, mert az azt jelentené, hogy a honi szurkolók is frissen vannak informálva a saját nemzetiségű bunyósaik jelentős összecsapásairól.

A bejegyzés trackback címe:

https://ringcsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr5211993386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása